پیام سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه به مناسبت عید مبعث

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان دکتر گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران پیام تبریکی به مناسبت عید مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ارسال نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است.

 

مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) عید هدایت و سعادت بشر است.

زمانی که محمد در حرا به تفکر پیرامون راز هستی و عبادت خالق این هستی بیکران مشغول بود حضرت حق قلب بنده‌ی مطیع و متفکر خویش را بهترین و والاترین، و خاشع‌ترین قلب‌ها یافت. او جبرئیل را به سوی محمد روانه ساخت و او را مأمور سخن گفتن با وی نمود:

اقْراْ باسْم ربّک الّذی خلق، خلق الْانسان منْ علق، اقْرا و ربّک الْاکرم، الّذی علّم بالْقلم…». بخوان! به نام پروردگارت که آفرید! همو که انسان را از خون بسته آفرید. بخوان! به نام کسی که از همه ارجمندتر است. هم او که با قلم تعلیم داد…

 

و بدینسان آیین اسلام و مقام انتقال پیام این آیین را به محمد سپرد. مبعث رسول الله (ص) عید بزرگ آحاد بشری و برافروختگی نور هدایت است. عید مبعث سرآغاز آیین کامل هدایت بشر به سوی تفکر، علم، کمال و حقیقت جویی و از این جهت بزرگترین عید جامعه‌ی بشری است.

اینجانب ضمن تبریک و بزرگداشت این عید خجسته به همه‌ی عزیزان، بویژه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای همه‌ی شما گرامیان، تندرستی، نشاط و شادابی و بهره‌مندی از نور هدایت محمدی (ص) مسئلت دارم.

 

دکتر سیدمنصور گتمیری

سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

ایرج نعمتی
خبرنگار

ایرج نعمتی