پروفسور روی واگلوس دانش‌آموخته‌ی دانشگاه پنسیلوانیا و همسرش دیانا، با هدیه متحول کننده خود به این دانشگاه، تحقیقات علمی و آموزش را تقویت می کنند

دانشگاه پنسیلوانیا امروز اعلام کرد که پروفسور روی و دایانا واگلوس 83.9 میلیون دلار برای تأمین مالی طرح های علمی در سراسر دانشکده پزشکی هدیه داده اند. این هدیه بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که تا به حال به این دانشگاه داده شده و یکی از بزرگترین هدیه‌های تاریخ پنسیلوانیاست. کل حمایت این زوج از علوم پزشکی پنسیلوانیا اکنون 239 میلیون دلار است و نشان دهنده سرمایه گذاری فوق العاده ای در نوآوری و علوم پایه است.

واگلوس گفت: “من و دیانا همیشه به قدرت علوم پایه برای یافتن راه حل برای مشکلات جهانی معتقد بوده ایم.” چه از طریق افزایش درک علوم طبیعی به منظور درمان بیماری‌های عصبی، یا مقابله با تهدید عظیمی که تغییرات آب و هوایی برای مردم سراسر جهان از طریق انرژی ایجاد می‌کند. سرمایه‌گذاری روی دانشجویان و مربیان اساتید بهترین راهی است که می‌توانیم به آن فکر کنیم. ما امیدواریم که این بودجه همچنین به دسترسی بیشتر به این کار و افزایش تنوع در بین اساتید و دانشجویانی که این راه حل ها را دنبال می کنند کمک کند. پنسیلوانیا با اساتید برجسته و رویکرد بین رشته ای خود به طور منحصر به فردی موقعیت خوبی برای الهام بخشیدن به دانشمندان آینده و تغییر جهان به سمت بهتر شدن دارد. ما مفتخریم که به حفظ پنسیلوانیا در خط مقدم آموزش و پژوهش علم کمک می کنیم.