مراسم یادبود استاد فقید دکتر بهادری در بهشت زهرا برگزار شد

این مراسم با حضور جمعی از فرهیختگان و استادان برجسته و پیشکسوت پزشکی در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

در مراسم یادبود مرحوم استاد مسلم بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه، که پنجشنبه 19 خرداد 1401 در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد، دکتر سیدمحمدرضا سیداحمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان، ضمن گرامی داشت یاد استاد بهادری فقدان این استاد فرهیخته را خلاء بزرگی در جامعه پزشکی کشور خواند و گفت: استاد بهادری به تمام شاگردان و همکاران خود نگاه ویژه ای داشت مانند یک پدر محبت می کرد و با حضورش آرامش را به همه ما القا می کرد.
در ادامه دکتر محمدی استاد گروه پاتولوژی بیمارستان مسیح دانشوری در سخنانی گفت: در تمام دوران کاری خود با استاد بهادری همواره از ایشان آموخته ام  و نبود استاد فاجعه ی بزرگی در حوزه پزشکی کشور محسوب می شود.
سپس دکتر اکبری ساری عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن عرض تسلیت به جامعه پزشکی به خصوص فرزندان این استاد فقید، مسئولیت پذیری و تعهد کاری استاد بهادری را ستودنی خواند و افزود: هر زمانی که استاد بهادری را می دیدم نشاط و شوق فراوان برای تدریس در چهره ی مهربانش موج میزد. حتی پس از بازنشستگی نیز تدریس را بدون هیچ چشم داشتی در دانشگاه ادامه داد و مشتاق بود دانشگاه علوم پزشکی تهران پی در پی در حال پیشرفت و ترقی باشد.
دکتر شکروی از دانش آموختگان و از حامیان بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری نیز ضمن گرامیداشت یاد استاد بهادری گفت: از زمانی که استاد بهادری را جلسات پاتولوژی دیدم همواره شاهد دلسوزی ایشان برای دانشگاه بودم و افتخار می کنم ساعاتی را در خدمت استاد تلمذ کردم.
مهندس صابر اسماعیلی داماد استاد بهادری، ضمن قدردانی از حاضرین برای شرکت در مراسم چهلم استاد، گفت: سخن گفتن از مردان بزرگ کار ساده ای نیست. افرادی مانند استاد بهادری اندک هستند و از دست دادن چنین افرادی خلاء بزرگی بین دوستان و بازماندگان ایجاد می کند.یاد استاد بهادری همیشه در قلب و ذهن ما ماندگار خواهد بود.
دکتر ابراهیم رزم پا پیشکسوت گروه پزشکی نیز یاد و خاطره استاد بهادری راگرامی داشت و گفت: استاد برای من با همه فرق داشت. من در سال 97 بازنشسته شدم و تصمیم گرفتم از ایران مهاجرت کنم وقتی با استاد بهادری بیشتر آشنا شدم  از تصمیمم صرف نظر کردم و تنها دلیل ماندنم در کشور استاد بهادری بود. ایشان فردی درستکار بود و همیشه از غیبت پرهیز می کرد یادش گرامی باد.
دکتر سیدمنصور گتمیری سرپرست جدید دفتر ارتباط با دانش آموختگان در پایان این مراسم گفت: از زمان دانشجویی تا سال 84 استاد بهادری را می شناختم ولی از آن سال به بعد افتخار داشتم در دفتر دانش آموختگان در کنار استاد خدمت کنم. شخصیت ایشان در زندگی من نقش بسیار سازنده ای داشت.
وی افزود: استاد بهادری همیشه برای برنامه های دفتر دانش آموختگان ایده های جدید داشت و حتی در دوران بیماری از فکر کردن به فعالیت های دفتر فارغ نبود انصافا از این حیث نمونه ی بینظیری بود که نشان دهنده تکامل شخصیتی ایشان بود.
دکتر گتمیری ادامه داد: در تمام این سال ها که در خدمت استاد بهادری بودم کسی را تا به این اندازه ندیدم که جوارح خود را برای پیشرفت اندیشه ها و افکار سازنده خود به خدمت بگیرد. مایه مباهات و افتخار ما بود که در خدمت استاد بودیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم هرچه از ایشان آموخته ایم در زندگی مان بکار بگیریم به خصوص  در حفظ سنگ بنا های بسیاری که ایشان در دانشگاه منجله نقش ایشان در تاسیس بیش از 20 دانشکده پزشکی در کشور و به خصوص تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه و بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری تلاش کنیم.