مراسم تجلیل از خیرین امور خوابگاه های معاونت دانشجویی برگزار شد

رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان تاکید کرد، همه ی دانش آموختگان این دانشگاه باید برای رفع مشکلات دانشگاه به خصوص حوزه دانشجویی دست یاری دهند.

در بخشی از این مراسم که سه شنبه 28 مرداد 99 در خوابگاه پسران کوی دانشگاه برگزار شد، استاد دکتر مسلم بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در سخنانی گفت: همه ی اعضای  هیات علمی، دانشجویان و کارکنان اگر بتوانند مبلغی حتی اندک، برای کمک به دانشگاه از خیرین جذب کنند بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.
وی افزود: لیستی از نیازمندی های دانشگاه به خصوص در حوزه دانشجویی وجود دارد که بسیاری از آنها توسط خیرین تهیه شده است.
دکتر بهادری با بیان اینکه، بخش کوچکی از از وظیفه ما کمک به دانشگاه است، تصریح کرد:  همه ما موظفیم حتی درصد کمی از درآمدمان را برای رفع مشکلات دانشگاه به خصوص دانشجویان اختصاص دهیم.
وی ادامه داد: به یاد دارم زمانی که دکتر کریمی رئیس دانشگاه شد به من گفت، من در دوران دانشجویی در خوابگاه بودم آن زمان وضعیت خوابگاه ها بسیار بد بود.  ولی در حال حاضر با کمک بسیاری از شما به خصوص معاونین دانشجویی فرهنگی بسیاری از این مشکلات حل شده که یکی از آنها این سالن کتابخانه است که روزی آشپزخانه ای بسیار نامناسب بود و امروز تبدیل به یک کتابخانه شده است.

دکتر بهادری خاطر نشان کرد: همه می دانیم که دانشجو دو سوم وقت خود را در خوابگاه و کتابخانه می گذراند و فقط یک سوم در کلاس است پس باید محیط کتابخانه آرامش بخش باشد تا تمرکز دانشجو را بهم نریزد. خوشحال می شوم که همه تلاش کنیم به دانشگاه به خصوص به خوابگاه کمک کنیم تا نیازهای موجود برطرف شوند.
خبر: مقدم