تقدیر از 60 سال تلاش آموزشی، پژوهشی و اجتماعی دکتر بهادری

همزمان با دهمین سالگرد تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه از مقام علمی و اخلاقی دکتر بهادری طی مراسمی و با حضور فرهیختگان علوم پزشکی تقدیر بعمل خواهد آمد.
        همزمان با دهمین سالگرد تاسیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان و به پاس تقدیر از زحمات شایسته و ارزنده استاد گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر مسلم بهادری استاد پیشکسوت و ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران که به حق نقش بزرگی در توسعه و پیشبرد اهداف نظام آموزش پزشکی کشور داشته و دارد، روز سه شنبه 18 اسفند 94 از ساعت 10 صبح در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی طی مراسمی باحضور فرهیختگان علوم پزشکی از مقام شامخ علمی ایشان تجلیل بعمل آید.
گفتنی است دراین مراسم بنیاد علمی و فرهنگی استاد دکتر بهادری که از سوی شاگردان ایشان و با هدف حمایت از دانشگاه و دانش آموختگان آن تأسیس شده است رونمایی و کتابخانه دانشکده پزشکی نیز با نامگذاری استاد بهادری بر آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
استاد بهادری استاد پیشکسوت گروه پاتولوژی دانشگاه بیش از 60 سال در حوزه های آموزشی، پژوهشی و اجتماعی به جامعه پزشکی و کشور خدمت کرده و هم اکنون ریاست دفتر ارتباط با دانش آموختگان را برعهده داشته که در برقراری ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه نقشی مهم ایفا می کند.