پیام سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی

در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و عضو افتخاری هیات مدیره بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری، دکتر گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران پیام تسلیتی ارسال کرد.

در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و عضو افتخاری هیات مدیره بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری دکتر گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران پیام تسلیتی به شرح ذیل ارسال کرد.
خبر درگذشت حجت الاسلام‌ و المسلمین سید محمود دعایی، یار دوران مبارزه‌ی امام خمینی(ره)، سفیر سابق ایران در عراق، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در دوران امام و رهبری و عضو افتخاری هیات مدیره بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری موجب تأسف و تأثر شد.
سیدمحمود دعایی از همراهان امام خمینی (ره) در نجف بود. او که از اعضای مجمع روحانیون مبارز و سرپرست موسسه اطلاعات نیز بود و سابقه دوره‌های متعدد عضویت در مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود داشت علاوه بر وجوه شخصیتی دینی و سیاسی یک شخصیت فرهنگی برجسته نیز بشمار می‌رفت. در همین راستا رابطه‌ی مستمری با شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی کشور داشت. از جمله این روابط نزدیک فرهنگی رابطه‌ی سیدمحمود دعایی با استاد بهادری بود. از سالها پیش رابطه وی با استاد بهادری در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران رابطه‌ای نزدیک و مستمر بود به نحوی که از ابتدای تأسیس بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری، سیدمحمود دعایی همراهی و مساعدت ویژه‌ای با استاد و بنیاد تاسیس شده به نام ایشان داشت. انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با بنیاد مذکور و دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزنامه اطلاعات و شرکت مستمر در جلسات همفکری و جلسات هیات مدیره‌ی بنیاد استاد بهادری نشانه‌ی علاقه مرحوم دعایی به استاد بهادری بود و نیز اهمیتی که برای ایشان قایل بود.
دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد علمی فرهنگی استاد بهادری این ضایعه را به خانواده، بستگان و جامعه فرهنگی کشور تسلیت می گوید.
دکتر سید منصور گتمیری
سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران
پانزده خرداد سال یکهزار و چهارصد و یک