دیدار نوروزی سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه با هیات رییسه، اساتید و کارکنان دانشگاه

روابط عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه: دکتر گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ با حضور در برنامه‌ی اعلامی از طرف رییس دانشگاه در محل موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران با دکتر قناعتی رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه، معاونین و مشاورین دانشگاه و نیز با اساتید و کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار که استاد دکتر دولتی عضو شورای سیاستگذاری دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه نیز حضور داشت دکتر گتمیری ضمن تبریک به همکاران به مناسبت آغاز سال نو تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را به فال نیک گرفت و برای همه همکاران آرزوی تندرستی، شادکامی و رستگاری نمود.
دکتر گتمیری همچنین در گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد بهادری رییس فقید دفتر ارتباط با دانش آموختگان در سال گذشته، سال ۱۴۰۱ را برای دفتر سالی تلخ اعلام کرد و گفت در این سال دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ستون اتکای خود را از دست داد اما نام استاد بهادری و همت شاگردان استاد که اکثرا خود در کسوت استادی در این دانشگاه و دانشگاههای دیگر دنیا مشغول انجام وظیفه‌اند باعث شد این دفتر برنامه‌های خود را به نحو شایسته ادامه دهد.
دکتر گتمیری اجرای موفقیت‌آمیز آیین دانش‌آموختگی دانشگاه در سال گذشته نماد پایداری روند رو به رشد دفتر اعلام نمود. وی همچنین اجرای ششمین سمینار تعهد حرفه‌ای در نظام سلامت در سال گذشته را نشانه پایبندی دفتر به برنامه‌های تنظیم شده توسط استاد فقید دکتر بهادری دانست.
دکتر گتمیری در خصوص اهم برنامه‌های سال ۱۴۰۲ دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه گفت هدف ما استمرار برنامه های پیشین و نیز برنامه‌های جدید برای ‌دفتر است که از جمله این برنامه‌ها آغاز پروژه خانه استاد بهادری در بیمارستانهای بزرگ دانشگاه است.
در این پروژه‌ها بنا بر این است که با دریافت زمین مناسب از بیمارستانهای بزرگ دانشگاه و با مشارکت دانش‌آموختگان علاقمند دانشگاه نسبت به تاسیس واحد‌های مسکونی مناسب برای اساتید جوان اقدام شود تا ترتیبی اتخاذ شود که این مسکن ها برای ۵ تا ۱۰ سال ابتدای استخدام اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی در اختیار این اساتید جوان قرار گیرد تا بخشی از مشکلات اقتصادی این نخبگان دانشگاه در جهت حل شدن قرار گیرد.
با این کار امیدواریم روند مهاجرت نخبگان در بخش اساتید جوان علوم پزشکی در سطح دانشگاه کند و بلکه متوقف شود.

ایرج نعمتی
خبرنگار

ایرج نعمتی