دکتر میری: استاد بهادری الگویی بی‌بدیل و بی‌همتا برای دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند

عضو هیئت‌علمی گروه جراحی سرطان انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام (ره) با تاکید بر تعهد کاری بالای مرحوم بهادری؛ خاطرنشان کرد: دوراندیشی و ژرف‌نگری استاد را باید دانشجویان نسل جدید سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، هم‌زمان با سالروز شهادت امام علی (ع)، مراسم تشییع پیکر دکتر مسلم بهادری پیش‌کسوت پزشکی نوین با حضور دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سید علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه و نیز شاگردان و ارادتمندان او روز شنبه 3 اردیبهشت 1401 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد. در حاشیه این مراسم دکتر سید روح اله میری عضو هیئت‌علمی گروه جراحی سرطان انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام (ره) با بیان اینکه «بعد از وفات تربت ما در زمین مجو؛ در سینه‌های مردم عارف مزار ماست»؛ گفت: ان‌شاءالله روح استاد با امیرالمؤمنین (ع) محشور باشد.
وی مهم‌ترین ویژگی استاد بهادری را دوراندیشی و ژرف‌نگری عنوان کرد و افزود: سن استاد بهادری حدود یک قرن بود اما تفکراتی داشت که در حال حاضر خیلی از جوان‌های کشورمان این آینده‌نگری و تفکرات را ندارند.
دکتر میری با اشاره به بارزترین ویژگی استاد؛ تصریح کرد: همه را دوست داشت چه خوب و چه بد. در تمام افراد متأسفانه این موضوع کم‌رنگ شده است. به همه دوستداران استاد تسلیت می‌گویم.
وی در ادامه افزود: استاد خیلی خوش‌رو بود، حتی در برخی از جلسات دانشکده پزشکی مرحوم استاد بهادری باتوجه‌به اینکه تازه از بیمارستان مرخص شده بودند حضور پیدا می‌کرد که این نشان از تعهد کاری بالا می‌دهد و این اتفاق خیلی عجیبی است که در این شرایط سنی و بیماری این کار را می‌کرد.
ایشان الگوی بی‌بدیل و بی‌همتا برای دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند و اینکه تصور نبودن وجود استاد بهادری برای همه همکاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و برای من به‌شخصه خیلی سخت و ناگوار است.

منبع خبر: سایت راوابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران